>Ψυχολογία Προσώπων  >Οργανωσιακή Ψυχολογία  >Ψυχολογία Δ.Β.Μάθησης  >Βιογραφικό  >Blog  >Στοιχεία επικοινωνίας  >English  

 

Έδρα: Γληνού 38, 32200 Θήβα, Βοιωτία, Ελλάδα | T. +302262302619 | K. +306977702872

email: ioanna.triperina at clevercareer.gr | skype: iotrip | viber |

 

 

> Συναισθηματικό Παιχνιδοσχολείο 2012-2017

        

Καλωσορίσατε στο Συναισθηματικό Παιχνιδοσχολείο μας!

Εδώ σάς ενημερώνουμε για τις υπηρεσίες μας που οφείλονται σε ιδιωτική πρωτοβουλία, επιστημονικά τεκμηριωμένη και εμπειρικά δοκιμασμένη, με επαγγελματισμό και ιδιαίτερη αγάπη, κορυφαία ποιότητα και ευαισθησία.

Το Συναισθηματικό Παιχνιδοσχολείο είναι η ώρα της θετικής ψυχολογίας, σε ομάδες, με βιωματική προσέγγιση, με σκοπό να θεμελιώσει τις βάσεις της ψυχικής ευημερίας στη ζωή και να στηρίξει τα θεμέλια των οικογενειών που θα αναδείξουν τις ανθρώπινες δυνατότητες.

Μέσα από το βιωματικό ομαδικό παιχνίδι (δημιουργικό πρόγραμμα συμμετοχικής ηγεσίας) καλλιεργούμε τη συναισθηματική και κοινωνική ευφυία.

 

Ομαδικά βιωματικά παιχνίδια

Τι είναι το βιωματικό παιχνίδι

Πώς μαθαίνουμε (η μεθοδολογία μας)

Τα βιωματικά μαθήματα που προσφέρουμε

Σκοπός-αποτελέσματα

Πώς άρχισαν όλα

Όλα τα έργα μας βιωματικής μάθησης και ανάπτυξης για παιδιά, οικογένειες, εκπαιδευτικά ιδρύματα, επιχειρήσεις, ιδιαίτερες ανάγκες

Πρόσωπο επικοινωνίας

 

 

 

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Ομαδικά Βιωματικά Παιχνίδια (2012-2017)

 

Αυτό που ζωντανεύει τα παιχνίδια μας και τους δίνει μοναδική αξία είναι η δυναμική της ομάδας και ο ρόλος του συντονιστή ψυχολόγου και του εμψυχωτή.

Παίζουμε πάνω στον άξονα "Χρόνος-Τόπος-Ευφυία-Συναίσθημα".

Για παιδιά από 3-8 ετών κατάλληλα ομαδοποιημένα και οικογένειες.

Διάρκεια: 8 ώρες (ωριαίες συναντήσεις μία φορά την εβδομάδα).

Κάθε Χειμώνα (Ιανουάριο και Φεβρουάριο)

Κάθε Άνοιξη (Μάρτιο και Απρίλιο)

Κάθε Καλοκαίρι (Μάιο και Ιούνιο)

Κάθε Φθινόπωρο (Σεπτέμβριο και Οκτώβριο)

Κάθε Χριστούγεννα (Νοέμβριο και Δεκέμβριο)

 

Αφήνουμε την εικόνα και τα λόγια που αποτυπώθηκαν στο πέρασμα των ετών να μιλήσουν για τις ομάδες μας μέσα από τα φωτογραφικά μας άλμπουμ:

 

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

CleverCareer Lab 2017

CleverCareer Lab για παιδιά 9-14 ετών και CleverCareer HackerSpace για νέους 15-22 ετών

 

 

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

 

Θερινό Συναισθηματικό Παιχνιδοσχολείο, για παιδιά και οικογένειες (Ιούλιος 2016)

Αναζήτηση της θετικής ψυχολογίας μελετώντας ελλείψεις, υπερβολές και το μέτρο.

Άλμπουμ φωτογραφιών:

https://www.facebook.com/clevercareer/photos/?tab=album&album_id=1185895841431918

 

 

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

 

Ταξιδιώτες της πόλης, για παιδιά και οικογένειες (2015-2016)

Άλμπουμ φωτογραφιών:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1092076230813880.1073741866.182053405149505&type=3

 

 

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

 

Πρεσβευτές καλής θέλησης, για παιδιά και οικογένειες (2014-2015)

Άλμπουμ φωτογραφιών:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.837144696307036.1073741860.182053405149505&type=3

 

 

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

 

Παί-Ζούμε ΜΑΖΙ! για παιδιά και οικογένειες (2013-2014)

Άλμπουμ φωτογραφιών:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.777563592265147.1073741852.182053405149505&type=3

 

 

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

 

Χρόνος-Τόπος, για παιδιά και οικογένειες (2012-2013)

Άλμπουμ φωτογραφιών:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.510436122311230.113283.182053405149505&type=3

 

 

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

 

Ανοιξιάτικο, για παιδιά και οικογένειες (2012)
Άλμπουμ φωτογραφιών:
www.clevercareer.gr/EQplayschoolSpring2012photoes.pdf

 

 

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

 

Βιωματικό παιχνίδι πόλης, για προέφηβους (2012)
www.clevercareer.gr/EQplayschool9_13_2012.pdf

 

 

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

 

Περιδιαβαίνοντας την επτάλοφη Θήβα καλλιεργούμε την πολλαπλή ευφυία μας, για παιδιά και οικογένειες (2010-2014)
Άλμπουμ φωτογραφιών:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.846913925330113.1073741861.182053405149505&type=3

 

 

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

 

Οι εννέα Μούσες στη νότια πλαγιά του Ελικώνα, μάς καλλιεργούν τις εννέα εφυίες, για παιδιά και οικογένειες (2010-2014)
Άλμπουμ φωτογραφιών:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.846916361996536.1073741862.182053405149505&type=3

 

 

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

 

Βιωματική μάθηση δεκάδων ενηλίκων (2006-2014)

Άλμπουμ φωτογραφιών:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.383736871647823.88684.182053405149505&type=3

 

 

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

 

Μουσείο χειροποίητου παιχνιδιού «ο ψ παιχνιδοποιός» (2000-2015)

Χειροποίητα παιχνίδια που καλλιεργούν την πολλαπλή ευφυία

 

 

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τι είναι το βιωματικό παιχνίδι

Διαβάστε περισσότερα για το βιωματικό παιχνίδι

 

   

       

        

 

 

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πώς μαθαίνουμε (η μεθοδολογία μας):

 

Μαθαίνουμε μέσα από τις εμπειρίες μας, τα βιώματά μας. Για τους μαθησιακούς και αναπτυξιακούς μας στόχους, δημιουργούμε τις συνθήκες και δίνουμε ευκαιρίες για μοναδικές εμπειρίες. Δημιουργούμε βιώματα (τα ονομάζουμε βιωματικά παιχνίδια) αξιοποιώντας όλες τις διαθέσιμες δυνατότητες και τα εκφραστικά μέσα:

στα πλαίσια σεναρίων με βάση το χρόνο, τον τόπο και προσωπικά δεδομένα.

 

Παιχνιδοσχολείο δεν είναι ο τόπος αλλά η δυναμική ευκαιρία αλληλεπίδρασης μεταξύ προσώπου, ομάδας, οικογένειας, κοινότητας, κόσμου.

 

Η προσέγγισή μας είναι συστημική, γνωσιακή, θετική.

 

Τρέχουν οι μήνες κι οι εποχές,

τρέχουμε κι εμείς μ' αυτές,

παίΖΟΥΜΕ μαζί, σώμα και ψυχή,

νιώθουμε, σκεφτόμαστε,

αγαπάμε κι ελευθερωνόμαστε.

 

 

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τα βιωματικά μαθήματα που προσφέρουμε:

 

Μαθήματα = Βιώματα

 

Βιώματα κορμού:

- Συναισθηματική ευφυία

- Ψυχολογία της επικοινωνίας

- Ομαδικότητα και συνεργασία

- Συμμετοχική ηγεσία

 

Βιώματα επιλογής:

Ψυχολογία (Υπαρξιακή, Συστημική, Θετική), Φιλοσοφία (Πλάτωνας και Αριστοτέλης), Επιστημονική σκέψη, Διαπολιτισμική θρησκευτική αγωγή, Οικογένεια, Κράτος και νόμοι, Πολιτειότητα, Προσομοίωση κοινοτήτων «η ζωή στην πόλη», Εποχιακές και θρησκευτικές γιορτές, Έθιμα, παραδόσεις, Διαπολιτισμικότητα, Αρχαία ελληνική μυθολογία, Ιστορία, Τοπική ιστορία, Μνήμη, Ρητορική, Αφήγηση, Κλασικά και σύγχρονα παραμύθια, Ποίηση (στα ελληνικά και στα αγγλικά), Δημιουργική σκέψη, Δημιουργική γραφή, Σενάριο, Αλληλογραφία, Εφημερίδα/blog, Επιχειρηματικότητα, Οικογενειακή επιχειρηματικότητα, Επαγγέλματα, Φυσική πειραματική και χημεία, Αστρονομία, Μηχανική, Ψηφιακή τεχνολογία και άνθρωπος, Κατασκευές, Χειροτεχνίες, Ανακυκλώσιμη τέχνη, Εφήμερη τέχνη, Πηλογλυπτική, Κουκλοθέατρο, Φωτογραφία, Κρουστά, Χωρωδία, Χοροθέατρο, Φυσιολογία ανθρώπου, Πρώτες βοήθειες, Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, Διασκεδαστική προσομοίωση αθλημάτων, Γεωγραφία, Ανθρωπογεωγραφία, Τοπική αρχιτεκτονική κατοικίας και κήπου, Πολεοδομία, Παραδοσιακή κουζίνα, Φυτολογία και ζωολογία, Γεωλογία και υδρολογία, Κλιματολογία, Καλλιέργεια βοτάνων, μυρωδικών και παρασκευή παραδοσιακών αγαθών, Περιηγήσεις, και άλλα

 

 

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Σκοπός-αποτελέσματα:

 

- Ενδοσκόπηση και επίγνωση του εαυτού, των άλλων και του κόσμου

- Έκθεση σε πολλές και διαφορετικές εμπειρίες που διαρκώς εναλλάσσονται

- Καλλιέργεια πολλαπλής ευφυίας, ολοκληρωμένη ανάπτυξη προσωπικότητας και δεξιοτήτων

- Βελτίωση σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο (αισιοδοξία, φαντασία, δημιουργικότητα, επίλυση προβλημάτων, αυτοπεποίθηση, επικοινωνία, συνεργασία)

- Ανεξάρτητη μελέτη, αυτομάθηση

- Ελεύθερος επαγγελματικός προσανατολισμός και ελεύθερος προσανατολισμός ελεύθερου χρόνου, διευρύνοντας ορίζοντες και προοπτικές

- Συμμετοχή των γονέων, της οικογένειας και της κοινότητας στις διαδικασίες μάθησης και ανάπτυξης

- Ευκαιρίες για συμμετοχή σε περιηγήσεις, εκπαιδευτικές εκδρομές και εκδηλώσεις

- Ταξίδια σε τόπους και χρόνους

- Συμμετοχή σε δράσεις κοινωνικής εργασίας

- Συμμετοχή σε χοροθεατρική χορωδία

- Πρόσβαση σε ψηφιακό άλμπουμ με φωτογραφίες, βίντεο, κείμενα και ψυχοεκπαιδευτικά σχόλια για ανατροφοδότηση από τη δράση

- Ο κάθε συμμετέχων δημιουργεί

το προσωπικό του βιβλίο

τη δική του ταινία μικρού μήκους

μία οικολογική κατασκευή - εφεύρεση

τη δική του ιδέα!

 

 

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Η ιδέα του Συναισθηματικού Παιχνιδοσχολείου

Όλα ξεκίνησαν με ένα ποίημα:

 

ΜΙΛΤΑ Ή ΤΟ ΑΡΧΕΤΥΠΟΝ

 

Η βρύση να ’ναι καλά ειδαλλιώς, από νερό, άλλο τίποτε.

Όταν μια ολάκερη ανθρωπότητα νυχθημερόν μοχθεί να κάνει τη ζωή ασκημότερη,

ένα κορίτσι κάπως αγριωπό, με σγουρό μαλλί και σκισμένο φουστάνι,

ξεφεύγει απ’ τις στρόφιγγες, έτσι, ξιπόλητο πάνω στις πλάκες,

για να σηκώσει το βλέμμα του και να σε κοιτάξει.

Αυτό αρκεί για να αναιρέσει τα πάντα.

Είναι το κορίτσι ποίημα, το αρχέτυπον.

...

Η Μίλτα....

Γιατί; Γιατί είναι σαν την ελιά ή σαν το νεράντζι.

Αγνοεί το λάδι της και αρκείται στην αφανή ευγένεια.

Ή, δεν τρώγεται, αλλά σε περιχάει με την ευωδιά της.

...

 

Από τα «Μικρά Έψιλον» του Οδυσσέα Ελύτη, τόμος Εν Λευκώ, Εκδόσεις Ίκαρος, σελ. 263-264

 

Και θα προχωρούν, όσο πάει, με ένα ακόμα ποίημα:

ΠΡΩΙΝΟ ΑΣΤΡΟ

Θέλω νὰ σοῦ φέρω
ἕνα σταυρουλάκι αὐγινὸ φῶς
δυὸ ἀχτίνες σταυρωτὲς ἀπὸ τοὺς στίχους μου
νὰ σοῦ ξορκίζουν τὸ κακὸ
νὰ σοῦ φωτᾶνε μὴ σκοντάψεις.

Εἶναι μακρὺς ὁ δρόμος.
Πρέπει νὰ μεγαλώσεις.

Εἶναι μακρὺς
μακρὺς
μακρὺς ὁ δρόμος.

Τί νὰ πεῖς, δὲν ξέρεις.
Δύσκολα εἶναι στὴν ἀρχή.

Γιατὶ δὲν εἶναι, κοριτσάκι,
νὰ μάθεις μόνο
ἐκεῖνο ποὺ εἶσαι,
ἐκεῖνο ποὺ ἔχεις γίνει.

Εἶναι νὰ γίνεις
ὅ,τι ζητάει
ἡ εὐτυχία τοῦ κόσμου,
εἶναι νὰ φτιάχνεις, κοριτσάκι,
τὴν εὐτυχία τοῦ κόσμου.

Ἄλλη χαρὰ δὲν εἶναι πιὸ μεγάλη
ἀπ᾿ τὴ χαρὰ ποὺ δίνεις.

Νὰ τὸ θυμᾶσαι, κοριτσάκι.

Γιάννης Ρίτσος, 1955

 

Πρόσωπο επικοινωνίας

 

Ιωάννα Ν. Τριπερίνα, Ψυχολόγος MSc. Occ Psy, αριθμός αδείας ψυχολόγου 3750-19/5/97

CleverCareer, Κέντρο Ψυχολογικών Εφαρμογών για ιδιώτες και επιχειρήσεις

Έδρα: Γληνού 38, 32200 Θήβα | T. +302262302619 | K. +306977702872

email: ioanna.triperina at clevercareer.gr | skype: iotrip

 

 

Κλείστε ένα ραντεβού

 

 

 

www.clevercareer.gr, copyright Ι.Ν.Τ, 1997-2017