Ιωάννα Ν. Τριπερίνα, Ψυχολόγος MSc Occ Psy αρ. αδ. 3750/19.5.97

>Προσωπική Θεραπεία  >Οικογενειακή Θεραπεία  >Επιχειρησιακή Θεραπεία  >Βιογραφικό  >Blog  >Στοιχεία επικοινωνίας  >English  

 

 

> Αντικαταθλιπτική παρέμβαση και αντιμετώπιση

 

της Ι.Ν.Τριπερίνα, Ψυχολόγου, MSc Occ Psy

 

 

Η κατάθλιψη δυσκολεύει τη διεκπεραίωση ακόμα και των πιο απλών καθημερινών δραστηριοτήτων, επηρεάζοντας τις σχέσεις με την οικογένεια και τους φίλους, την ικανότητα για εργασία και σπουδές. Αλλά μπορεί να προληφθεί και να αντιμετωπιστεί. Κατανοώντας την κατάθλιψη βοηθάμε την εξάλειψη του στίγματος και διευκολύνουμε όσους υποφέρουν να αναζητήσουν βοήθεια.

 

"Ας μιλήσουμε για την κατάθλιψη" προτείνει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (WHO), καθώς οι άνθρωποι που ζουν με κατάθλιψη αυξήθηκαν περισσότερο από 18%, από το 2005 έως το 2015. Η κατάθλιψη είναι η μεγαλύτερη αιτία ανικανότητας παγκοσμίως - άρα η κατάθλιψη κάνει τους ανθρώπους αδρανείς και παθητικούς. Περισσότερο από το 80% των κρουσμάτων εντοπίζεται στις χώρες με χαμηλά και μεσαία εισοδήματα. "The number of people living with depression increased by more than 18% between 2005 and 2015, according to a new WHO report. Depression is also the largest cause of disability worldwide. More than 80% of this disease burden is among people living in low- and middle-income countries."

Copyright, 24/2/17, I. N. T.

 

Ένα αξιοσημείωτο ποσοστό ανθρώπων αναρρώνει και ευημερεί μετά την κατάθλιψη, υπογραμμίζει πρόσφατη σημαντική δημοσίευση στο Perspectives on Psychological Science, παρά την διαδεδομένη αντίληψη ότι η κατάθλιψη είναι μια χρόνια ασθένεια που επανέρχεται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η θεραπεία της κατάθλιψης δεν μετριέται μόνο με την μείωση των συμπτωμάτων αλλά με την υιοθέτηση λειτουργικών συμπεριφορών. Η απάντηση στο πώς και γιατί οι άνθρωποι ξεπερνούν τις συναισθηματικές διαταραχές έρχεται από τις κατάλληλες ψυχολογικές παρεμβάσεις.

http://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/1745691618769868

Copyright, 1/11/18, I. N. T.

 

Η υιοθεσία ενός κατοικίδιου ζώου ενισχύει την αποτελεσματικότητα της φαρμακοθεραπείας στην αντιμετώπιση της μείζονος καταθλιπτικής διαταραχής, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S002239561830164X#mmc1

Copyright, 29/11/18, I. N. T.

 

Βίντεο για την κατάθλιψη του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, με παγκόσμια προοπτική:

Το βίντεο “Είχα ένα μαύρο σκύλο, τον έλεγαν κατάθλιψη”, στο οποίο περιγράφονται πρακτικά βήματα ώστε το άτομο να αναγνωρίσει την κατάθλιψη και να μπορέσει να την ξεπεράσει.

https://www.youtube.com/watch?v=zvNuJnh3Yxg

Copyright, 24/2/17, I. N. T.

 

Το βίντεο-οδηγός “Η ζωή με το μαύρο σκύλο” απευθύνεται σε φίλους, συγγενείς, πάσχοντες και φροντιστές. Παρέχει κατευθυντήριες γραμμές και συμβουλές για όσους πάσχουν από κατάθλιψη αλλά και για όσους φροντίζουν ή έχουν στο κοντινό τους περιβάλλον ένα άτομο με κατάθλιψη.

https://www.youtube.com/watch?v=FoGsl1kexi8

Copyright, 24/2/17, I. N. T.

 

#40seconds #suicide #prevention #letstalk #depression #anxiety #adolescence #youth #SuicideAwareness #MentalHealth #MentalHealthDay #WorldMentalHealthDay #WorldSuicidePreventionDay #help #selfhelp #MentalHealthMatters #MentalHealthAwareness #BrakeTheStigma #psychology #clevercareer

 

 

Copyright, 7.10.2018, Ιωάννα Ν. Τριπερίνα. Μόνο με την έγγραφη άδεια της συγγραφέως επιτρέπεται η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή του παρόντος έργου με οποιοδήποτε τρόπο - έντυπο, ηλεκτρονικό, ηχητικό ή οπτικό - ή μορφή - τμηματικά ή περιληπτικά. 

 

 

Νιώθεις καταθλιπτικά συμπτώματα;

 

Τι μπορείς να κάνεις:

--Μιλάς σε κάποιον που εμπιστεύεσαι για τα συναισθήματά σου.

--Αναζητείς επαγγελματική βοήθεια.

--Διατηρείς την επαφή σου με την οικογένεια, συγγενείς και φίλους.

--Βγαίνεις στον καθαρό αέρα και στον ήλιο, κάνεις διαφραγματικές αναπνοές, περπατάς, πίνεις καθαρό νερό, τρέφεσαι ισορροπημένα και υγιεινά, κοιμάσαι καλά (διατηρώντας σταθερό πρόγραμμα διατροφής και ύπνου).

--Το αλκοόλ και οι ουσίες ακόμα κι αν φαίνεται ότι βοηθούν βραχυπρόθεσμα, τελικά χειροτερεύουν την κατάθλιψη.

--Συνεχίζεις να κάνεις τις δραστηριότητες που σε ευχαριστούσαν ακόμα κι αν δεν έχεις την ίδια όρεξη.

--Αναγνωρίζεις τις επίμονες αυτοπεριοριστικές σου σκέψεις και προσπαθείς να τις αναθεωρήσεις.

--Εάν σου περνάει από το μυαλό να δώσεις τέλος στη ζωή σου, το μοιράζεσαι με κάποιον που εμπιστεύεσαι.

 

Copyright, 7.10.2018, Ιωάννα Ν. Τριπερίνα. Μόνο με την έγγραφη άδεια της συγγραφέως επιτρέπεται η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή του παρόντος έργου με οποιοδήποτε τρόπο - έντυπο, ηλεκτρονικό, ηχητικό ή οπτικό - ή μορφή - τμηματικά ή περιληπτικά. 

 

 

Συζητήσεις για τα αντικαταθλιπτικά στη Μ. Βρετανία

 

"Most people who go through a difficult time in their lives should not be prescribed antidepressants. They should rely on the support of friends, family and the wider social support when going through a crisis.

And, if they need professional help for coping, they should access psychological therapies first.

Antidepressants should only be prescribed for people who suffer from clinical depression of significant intensity.

These are people who have been suffering from sadness, tiredness, lack of hope and motivation, and thoughts about death, every day, for weeks or months.

And who have a reduced quality of life because of their depression: they have stopped working; they no longer have social relationships; they have used more alcohol than before; they have been thinking about, or planning how, taking their own lives."

 

https://medium.com/inspire-the-mind/are-antidepressants-addictive-yes-no-it-depends-7d0a3de1d638

 

https://www.bps.org.uk/blogs/chief-executive/antidepressants-conversation?fbclid=IwAR1DSl8rdqhv3vfoaTitXUBOiDOVofI9IbuzkCLrLzbsz0uuoTlzQVZZ628

 

Copyright, 14.6.2019, Ιωάννα Ν. Τριπερίνα. Μόνο με την έγγραφη άδεια της συγγραφέως επιτρέπεται η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή του παρόντος έργου με οποιοδήποτε τρόπο - έντυπο, ηλεκτρονικό, ηχητικό ή οπτικό - ή μορφή - τμηματικά ή περιληπτικά. 

 

 

Συνέδριο στη Νορβηγία για τις θεραπείες βάσει επιστημονικών ευρημάτων με και χωρίς τη χρήση ψυχοτρόπων ουσιών - Φεβ. 2017

 

The Conference from Ministry of Health and Care Services regarding establishing treatments without the use of medicine in the Mental Health Services in all health regions in Norway Håkon Rian Ueland.

https://youtu.be/Vu8i0SeHqjQ

 

Copyright, 30.9.2019, Ιωάννα Ν. Τριπερίνα. Μόνο με την έγγραφη άδεια της συγγραφέως επιτρέπεται η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή του παρόντος έργου με οποιοδήποτε τρόπο - έντυπο, ηλεκτρονικό, ηχητικό ή οπτικό - ή μορφή - τμηματικά ή περιληπτικά. 

 

 

 

Οι υπηρεσίες μας παρέχονται σε συνεδρίες πρόσωπο με πρόσωπο στην Αθήνα, στη Θήβα και εξ αποστάσεως (online e-Ψυχολόγος).

 

 

 

Ενημερωθείτε συνολικά:

 

Το θεραπευτικό μου προφίλ στο Instagram. Εγκαινιάστηκε το Νοέμβριο του 2018 και τρέχει ακόμα. Ακολουθήστε με.

 

 

Πρόσωπο επικοινωνίας

Ιωάννα Ν. Τριπερίνα, Ψυχολόγος MSc Occ Psy

Έδρα Ψυχολογικού Γραφείου CleverCareer: Γληνού 38, 32200 Θήβα, Βοιωτία, Ελλάδα | T. +302262302619 | K. +306977702872

www.clevercareer.gr, copyright Ι.Ν.Τ, 1997-2019

 

 

Κλείστε ένα ραντεβού