Ιωάννα Ν. Τριπερίνα, Ψυχολόγος BSc MSc αρ. αδ. 3750/19.5.97

 

Βιογραφικό  |  Υπηρεσίες  |  Χάρτης  |  Επικοινωνία

 

 

Ψυχολογική Αποκατάσταση στη Χρόνια Ασθένεια

 

 

Βρίσκεστε στην ενότητα

3. Εργασία και Ζωή: μάθηση και ανάπτυξη

 

Είδος υπηρεσίας εκπαίδευσης:

Σε ποιους απευθύνεται:

Τρόπος παροχής υπηρεσίας εκπαίδευσης:

 

Πρόγραμμα Αποκατάστασης

γνωσιακών, συναισθηματικών και συμπεριφορικών λειτουργιών

λόγω νευρολογικών, χρόνιων, ψυχικών ασθενειών, ειδικών αναγκών και αναπηρίας

 

της Ι.Ν.Τριπερίνα, Ψυχολόγου BSc. MSc.

 

Ψυχοεκπαιδευτικό Πρόγραμμα Φροντίδας με ολοκληρωμένη παρέμβαση στο σπίτι μετά από (παρατεταμένη) νοσηλεία ή λόγω μόνιμης βλάβης

 

Έτσι όπως είναι τα πράγματα σήμερα, σχεδόν κάθε οικογένεια έχει έναν άνθρωπο που χρειάζεται την φροντίδα της αποκατάστασης των γνωσιακών, των συμπεριφορικών και των συναισθηματικών του δεξιοτήτων, και μαζί με αυτά την βελτίωση της ποιότητας της ζωής του και των σχέσεων του.

 

Εδώ μπορείτε να ενημερωθείτε γενικά για τις δυνατότητες που προσφέρουμε και συζητήστε μαζί μας τις ιδιαίτερες ανάγκες σας.

Κάθε περίπτωση είναι μοναδική και χρειάζεται εξατομικευμένο πρόγραμμα.

 

Καταστάσεις που επηρεάζουν τις γνωσιακές, τις συναισθηματικές και τις συμπεριφορικές λειτουργίες ανθρώπων κάθε ηλικίας:

Σχεδιάζουμε και ανανεώνουμε διαρκώς το ολοκληρωμένο μας πρόγραμμα ψυχολογικής αποκατάστασης σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις της επιστημονικής έρευνας, την εξειδικευμένη συνεχιζόμενη εκπαίδευση που λαμβάνουμε και αξιοποιώντας την μακρόχρονη εμπειρία μας.
Την επιμέλεια, την εποπτεία και την ψυχοεκπαιδευτική/θεραπευτική εφαρμογή του προγράμματος έχει η ψυχολόγος BSc MSc Ιωάννα Ν. Τριπερίνα.

Το πρόγραμμα, σε επίπεδο καλλιέργειας δεξιοτήτων, εφαρμόζεται από την εξειδικευμένη σύμβουλο στην βιωματική εκπαίδευση Σοφία Ν. Τριπερίνα.

 

 

Μέσω του προγράμματος επιδιώκεται η συστηματική και βασισμένη σε επιστημονικές μαρτυρίες (evidence-based) καλλιέργεια των ακόλουθων δεξιοτήτων:

 

 

_______________________________

Λεκτική - Γλωσσική ευφυΐα

Αφήγηση ιστοριών

Η αφήγηση ιστοριών σε ασθενείς και χρονίως πάσχοντες, σε συνδυασμό με την κατάλληλη επεξεργασία της αφήγησης, η επιστημονική έρευνα μαρτυρά ότι είναι μια πολύ αποτελεσματική μέθοδος για την αποκατάσταση των γνωσιακών, συναισθηματικών και συμπεριφορικών δυσλειτουργιών.

 

_______________________________

Λογικομαθηματική ευφυΐα

Επιτραπέζια παιχνίδια

Δεν είναι μόνο η επιλογή των κατάλληλων κατά περίπτωση παιχνιδιών, αλλά και ο τρόπος που παίζεται ένα παιχνίδι με έναν ασθενή ή χρονίως πάσχοντα, ώστε να καθίσταται η διαδικασία του παιχνιδιού αναπτυξιακό και θεραπευτικό εργαλείο για την κάθε ξεχωριστή περίπτωση.

 

_______________________________

Οπτικοχωρική ευφυΐα

Κατασκευές με πηλό και χειροτεχνίες

Η τέχνη αξιοποιείται ανέκαθεν ως θεραπευτικό μέσο. Η επιλογή της κατάλληλης για κάθε ξεχωριστή περίπτωση χειροτεχνίας (ζωγραφική, κατασκευές με πηλό, κέντημα, πλέξιμο, χαρακτική κ.α.) βελτιώνει τη διάθεση, την αυτοεικόνα και την αυτοεκτίμηση του ασθενούς και χρονίως πάσχοντος, ενώ χαλαρώνει από την ένταση και προετοιμάζει την επίλυση ενδοψυχικών και διαπροσωπικών συγκρούσεων.

 

_______________________________

Σωματική-Κιναισθητική ευφυΐα

Σωματική χαλάρωση και μασάζ

Η τέχνη της αφής και των χειρομαλλάξεων, η εξάσκηση στη διαφραγματική αναπνοή, η σωματική σύσφιξη και χαλάρωση κατά Jacobson, κ.α. είναι εξαίσιες τεχνικές στην αποκατάσταση που αξιοποιούνται προσεκτικά και με κατάλληλο τρόπο σε κάθε περίπτωση που χρειάζεται.

 

_______________________________

Μουσική-Ρυθμική ευφυΐα

Μουσική, τραγούδι, χορός

Η μουσική, ο χορός και το τραγούδι αξιοποιούνται ως ειδικά επιλεγμένα και δοκιμασμένα μουσικοκινητικά εκφραστικά μέσα στην αποκατάσταση. Ο ασθενής και ο χρονίως πάσχων παρακινείται να συμβάλλει στην θεραπεία του τραγουδώντας, χορεύοντας, παράγοντας ή ακούγοντας μουσική με κατάλληλα μέσα που διεγείρουν το σώμα και την ψυχή, βελτιώνοντας τη διάθεση και τη δύναμη, σωματική και ψυχική.

 

_______________________________

Ενδοπροσωπική ευφυΐα

Θεατρικό παιχνίδι

Η επιλογή και η υπόδυση ρόλων που συχνά έχουν σχέση με την προσωπική ιστορία του ασθενούς / χρονιώς πάσχοντος, δίνει την ευκαιρία να δραματοποιηθεί ένα πρόβλημα και να δοκιμαστούν εναλλακτικές προσεγγίσεις στην εξέλιξη και στη λύση του. Άλλοτε πάλι, η συζήτηση θεατρικών έργων και χαρακτήρων αξιοποιείται για αναγωγές σε προσωπικά ζητήματα και διευκολύνει την αναθεώρηση ή την επίλυσή τους.

_______________________________

Διαπροσωπική ευφυΐα

Συζήτηση για συναισθήματα, ιδέες και πράξεις

Η καλλιέργεια των διαπροσωπικών δεξιοτήτων μέσα από συζήτηση για συναισθήματα, ιδέες και πράξεις είναι βασική παραμέτρος για την αποκατάσταση. Μέσα από την σχέση συμβούλου-συμβουλευόμενου, φροντιστή-φροντιζόμενου, εκπαιδευτή-εκπαιδευόμενου, θεραπευτή-θεραπευόμενου, δουλεύονται και οι σχέσεις με την οικογένεια. Ο βιωματικός εκπαιδευτής, θεραπευτής και σύμβουλος του CleverCareer, με πολλή εμπειρία και αγάπη για αυτό που κάνει ενεργοποιεί την διάθεση για το ζωντάνεμα της επικοινωνίας και των σχέσεων. Εκπαιδεύει επίσης στην κατάλληλη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία επιτελούν -όταν αξιοποιούνται σωστά- κοινωνικό ρόλο.

 

_______________________________

Φυσιοκρατική ευφυΐα

Φυτώριο, υγειινά γλυκίσματα, μικροί περίπατοι

Μικροί περίπατοι, σπιτικά γλυκίσματα με τις κατάλληλες πρώτες ύλες και η φροντίδα των οικιακών φυτών είναι καταπληκτικές μέθοδοι αποκατάστασης, όταν ο σύμβουλος ξέρει τι και πώς να το κάνει και το κάνει με ειλικρινή αγάπη για τον πάσχοντα!

 

_______________________________

Υπαρξιακή ευφυΐα

Περιποίηση ψυχής

 

Η ενασχόληση με τις υπαρξιακές ανάγκες των ασθενών και χρονίως πασχόντων συμβάλλουν στο μέγιστο βαθμό στην αποκατάστασή τους. Η προσευχή και η έκφραση της πίστης με τον προσωπικό τρόπο που ταιριάζει στον κάθε ασθενή και χρονίως πάσχοντα, μεθοδεύεται με ευαίσθητο και τρυφερό τρόπο μέσα στα πλαίσια του συνολικού προγράμματος της αποκατάστασής του.

 

 

 

_______________________________

 

Εφαρμογή προγράμματος

 

Τον επαγγελματικό ρόλο της παροχής υπηρεσιών ψυχολογικής αποκατάστασης των γνωσιακών, συναισθηματικών και συμπεριφορικών λειτουργιών, έχει η εξειδικευμένη σύμβουλος στη βιωματική εκπαίδευση Σοφία Ν. Τριπερίνα που διαθέτει πολλαπλά προσόντα, πολυδιάστατη εμπειρία, ισχυρή προσωπικότητα, υπομονή και ευσυνειδησία, διαμορφώνοντας σχέση αγάπης και ενδυνάμωσης με τους ανθρώπους που αναλαμβάνει - σχέση ζωής!

 

 

Η Σοφία Τριπερίνα σπούδασε στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών και έκανε μεταπτυχικό στο University of Wales Cardiff στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Είναι πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Δια Βίου Μάθησης και έχει μετεκπαιδευτεί στη συμβουλευτική στην Ιρλανδία, στη διαμεσολάβηση, στην αποκατάσταση ανοϊκών ασθενών και ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Διαθέτει 20ετή εμπειρία στο coaching και στη βιωματική εκπαίδευση. Ασχολείται από τα φοιτητικά της χρόνια μέχρι σήμερα με το θέατρο, τις δραστηριότητες στη φύση, τον αθλητισμό και τα extreme sports.

Kινητό τηλέφωνο: +306977702873

 

 

 

Αγώνας για Ζωή στη Χρόνια Ασθένεια η υπηρεσία μας

 

 

 

 

Copyright, 2000-2020, Ιωάννα Ν. Τριπερίνα.

Μόνο με την έγγραφη άδεια της συγγραφέως επιτρέπεται η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή του παρόντος έργου με οποιοδήποτε τρόπο - έντυπο, ηλεκτρονικό, ηχητικό ή οπτικό - ή μορφή - τμηματικά ή περιληπτικά.

 

 

 

Ιωάννα Ν. Τριπερίνα, Ψυχολόγος BSc MSc

Έδρα CleverCareer: Γληνού Δημ. 38, 32200 Θήβα, Βοιωτία, Ελλάδα | T. +302262302619 | K. +306977702872

gmail: ioannatriperina

www.clevercareer.gr, copyright Ι.Ν.Τ, 2000-2020

 

 

Βιογραφικό  |  Υπηρεσίες  |  Χάρτης  |  Επικοινωνία

 

Χαιρόμαστε να συνδεθούμε μαζί σας