Ιωάννα Ν. Τριπερίνα, Ψυχολόγος MSc Occ Psy αρ. αδ. 3750/19.5.97

>Προσωπική Θεραπεία  >Οικογενειακή Θεραπεία  >Επιχειρησιακή Θεραπεία  >Βιογραφικό  >Blog  >Στοιχεία επικοινωνίας  >English  

 

 

> Θεραπεία Αποδοχής και Δέσμευσης - Acceptance and Commitment Therapy

 

 
Τύποι Θεραπείας - Types of Therapy

 

Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για την ψυχολογική θεραπεία της Ι.Ν.Τριπερίνα

 

 

  •  
    Από τη συλλογή φωτογραφιών "Σύγχρονος Πολιτισμός" της Ι.Ν.Τριπερίνα. Enjoy the contemporary culture feeling!

     

    Θεραπεία Αποδοχής και Δέσμευσης

    τι

    Η θεραπεία αποδοχής και δέσμευσης είναι "παιδί" της γνωσιακής και συμπεριφορικής θεραπείας.

    Μαθαίνοντας την αποφυγή της αποφυγής και της άρνησης, και αποδεχόμενοι τα συναισθήματα που είναι κατάλληλες αντιδράσεις σε συγκεκριμένες καταστάσεις, είμαστε έτοιμοι να κάνουμε την απαραίτητη αλλαγή της συμπεριφοράς.

    Ό,τι συμβαίνει στη ζωή είναι ευπρόσδεκτο και ο αγώνας για την αντιμετώπιση των δυσκολιών είναι η δέσμευση στη δράση μας.

    πότε

    Η θεραπεία αποδοχής και δέσμευσης έχει χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά για την αντιμετώπιση του άγχους, του κοινωνικού άγχους, του εργασιακού στρες, της ιδεοψυχαναγκαστικής συμπεριφοράς, και σε ιατρικές καταστάσεις όπως ο χρόνιος πόνος, η κατάχρηση ουσιών και ο διαβήτης.

    πώς

    ·         Άκου την εσωτερική σου φωνή που σου μιλάει για τραυματικές εμπειρίες, δύσκολες σχέσεις και σωματικούς περιορισμούς.

    ·         Αποφάσισε εάν γίνεται να αλλάξεις την κατάσταση, ή εάν χρειάζεται να την αποδεχτείς όπως είναι, κάνοντας συμπεριφορικές αλλαγές που μπορούν να επηρεάσουν την κατάσταση.

    ·         Προσδιόρισε ό,τι δεν έχει δουλέψει για σένα στο παρελθόν, έτσι ώστε να σταματήσεις τα επαναλαμβανόμενα μοτίβα συμπεριφοράς.

    ·         Αναγνώρισε τις προσωπικές σου αξίες και τους στόχους.

    ·         Σταμάτα να πολεμάς το παρελθόν και τα συναισθήματά σου, προσπαθώντας να ξεχάσεις και να καταπιέσεις οδυνηρά συναισθήματα και εμπειρίες, τα οποία έχουν την τάση να σωματοποιούνται. Αντί αυτού αποδέξου τα, όπως είναι.

    ·         Άλλαξε τον τρόπο που σκέφτεσαι, αμφισβητώντας τις αυτοπεριοριστικές αντιλήψεις σου.

    ·         Δέσμευσε τον εαυτό σου στη δράση.

     

    ποιος

    Η Ιωάννα Ν. Τριπερίνα (CV) είναι ψυχολόγος στο πρότυπο κέντρο ολοκληρωμένων ψυχολογικών υπηρεσιών CleverCareer.

    Έχει εκπαιδευτεί στις Γνωσιακές Ψυχοθεραπείες στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής (ΕΠΙΨΥ, 2003).

    Στα πλαίσια της 20ετούς+ εμπειρίας της έχει ασχοληθεί με την αντιμετώπιση του άγχους, του κοινωνικού άγχους, του εργασιακού στρες, της κατάθλιψης, του κοινωνικού άγχους, των κρίσεων πανικού, του εργασιακού στρες, της ιδεοψυχαναγκαστικής συμπεριφοράς, κ.α., και την ψυχολογική αποκατάσταση χρόνιων ασθενών, εφαρμόζοντας κατάλληλες γνωσιακές θεραπείες σε ενηλίκους, εφήβους και παιδιά, αλλά και σε ζευγάρια.

     

    Μελέτες Περίπτωσης Γνωσιακών Ψυχοθεραπειών

     

     

    Acceptance and Commitment Therapy

     

    what

    Acceptance and commitment therapy stems from cognitive and behavioural therapy. Learning to stop avoiding and denying, and accepting emotions which are appropriate responses to certain situations, we are ready to make necessary changes in our behaviour. Whatever happens in life is welcome, and struggling for coping with hardships is our commitment to action.

    when

    Acceptance and commitment therapy has been used effectively to help treat anxiety, social anxiety, workplace stress, depression, obsessive-compulsive behavior, also in medical conditions such as chronic pain, substance abuse, and diabetes.

    how

    ·         Listen to your own self-talk, specifically about traumatic experiences, difficult relationships, and physical limitations.

    ·         Decide if you have to change the situation, or if you have to accept it as it is, while you learn to make behavioural changes that can affect the situation.

    ·         Look at what hasn’t worked for you in the past, so as to stop repeating thought patterns and behaviours.

    ·         Identify your personal values and goals.

    ·         Stop fighting your past and your emotions, by trying to forget and suppress painful emotions and experiences, which often turn to psychosomatic symptoms. Instead, accept them the way they are.

    ·         Change the way you think, by disputing self-restricted thoughts.

    ·         Start practicing more mindful, confident and assertive behaviour, according to your values and goals.

    ·         Commit yourself to action.

     

     

     

    Copyright, 26.6.019, Ιωάννα Ν. Τριπερίνα. Μόνο με την έγγραφη άδεια της συγγραφέως επιτρέπεται η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή του παρόντος έργου με οποιοδήποτε τρόπο - έντυπο, ηλεκτρονικό, ηχητικό ή οπτικό - ή μορφή - τμηματικά ή περιληπτικά. 

     

     

    Κλείστε ένα ραντεβού